Опора кульова CTR (Цтр) CBKK-22
потрібна перевірка по VIN коду, уточнюйте сумісність у наших фахівців
692 ₴
на складі
|
- Виробник
-
CTR
(Корея)
- Каталоговий номер
- CBKK-22
- Новий номер
- CB0221
- Висота [мм]
- 57.6
- Вага [кг]
- 0.9
- Матеріал
- Поліхлоропрен (неопрен)
- Профіль головки болта
- Конусна гайка
- Додатковий артикул / Додаткова інформація
- без штанги / упорного болта
- Механічно оброблений
- без отвору під дюбель
- Гайково-болтова конструкція
- без покладної шайби
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2
- з болтом
- Кількість отворів для кріпллення
- 3
- Вага [г]
- 1 097
- Довжина упаковки
- 15
- Ширина упаковки [см]
- 9
- Висота упаковки [см]
- 7
Застосування
- CTR CBKK-22 підходить до марок/моделей авто:
- - Hyundai: H1 2 пок., ix55
- - Kia: Carnival 3 пок.
- Товарна група:
- - Підвіска та Рульове Кульові опори
Про виробника CTR

CTR (Central Corporation) — південнокорейська компанія, заснована у 1952 році. Від самого початку CTR спеціалізується на розробці та виробництві компонентів підвіски та рульового керування для автомобілів. Завдяки високій якості продукції бренд швидко здобув популярність як на внутрішньому, так і на міжнародному ринках.
Сьогодні CTR входить до числа найбільших світових виробників деталей шасі, постачаючи продукцію на конвеєри таких автогігантів, як Hyundai, Kia, Toyota, GM, Ford та інших. Асортимент включає рульові тяги, наконечники, кульові опори, стійки стабілізаторів та сайлентблоки.
Компанія приділяє особливу увагу інноваціям і суворому контролю якості, що забезпечує тривалий термін служби її продукції. CTR активно розширює свою присутність на вторинному ринку автозапчастин, пропонуючи клієнтам оригінальну якість за доступною ціною.
Сайт: aftermarket.ctr.co.kr
Вас може зацікавити
Разом купують "CBKK-22 CTR":
- Артикул:
- ADG08072
- BLUE PRINT
-
Великобританія
Матеріал: гума
Сторона встановлення: передняя ось. двусторонне
Вага [кг]: 0.06
Необхідна кількість: 2
Довжина [мм]: 48
Ширина (мм): 53
Товщина [мм]: 48
- Артикул:
- CRKH-34L
- CTR
-
Корея
Профіль головки болта: Зовнішній шестигранник
Довжина [мм]: 220
Загальна довжина [мм]: 263
Внутрішнє різьба [мм]: M18xP1.5
Зовнішнє різьблення [мм]: M14xP1.5
Діаметр стрижня [мм]: 18
Парні номери артикулів: CRKH-34R
Довжина упаковки: 27
Ширина упаковки [см]: 5.4
Висота упаковки [см]: 4.5
Аналоги "CBKK-22 CTR":
- Артикул:
- CBKH-30
- CTR
-
Корея
Висота [мм]: 63.5
Вага [кг]: 0.5
Розмір різьби: M12xP1.25
Матеріал: Поліхлоропрен (неопрен)
Додатковий артикул / Додаткова інформація: зі штангою / упорним болтом
Механічно оброблений: з отвором під дюбель
Гайково-болтова конструкція: без покладної шайби
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без болта
Кількість отворів для кріпллення: 2
Вага [г]: 507
Довжина упаковки: 9.3
Ширина упаковки [см]: 8.7
Висота упаковки [см]: 8.7
- Артикул:
- 220468
- A.B.S.
-
Нідерланди
Розмір конуса [мм]: 14.9
Вага [кг]: 0.58
закінчується
- Артикул:
- KAB-SLB
- FEBEST
-
Німеччина
Вага [кг]: 0.437
Довжина упаковки: 7.1
Ширина упаковки [см]: 7.1
Висота упаковки [см]: 6
- Артикул:
- J10314YMT
- YAMATO
-
Польща
Тип керма: для поперечного важеля
- Артикул:
- 2301-0398
- PROFIT
-
Чехія
Необхідна кількість: 1
- Артикул:
- TC1990
- DELPHI
-
Польща
Ширина (мм): 46
Висота [мм]: 85
Розмір різьби: M12x1.25
закінчується
- Артикул:
- 41801
- FEBI
-
Німеччина
Вага [кг]: 0.95
Необхідна кількість: 1
Розмір конуса [мм]: 16
Діаметр точок кріплення [мм]: 13.5
- Артикул:
- HYAB-SANS
- FEBEST
-
Німеччина
Вага [кг]: 0.3
Довжина упаковки: 7
Ширина упаковки [см]: 5.3
Висота упаковки [см]: 5.3
закінчується
- Артикул:
- 34999 01
- LEMFORDER
SVHC: Нет информации. обратитесь. пожалуйста. к производителю!
закінчується
- Артикул:
- 91 94 1711
- SWAG
-
Німеччина
Вага [кг]: 0.94
Необхідна кількість: 1
Розмір конуса [мм]: 20
Діаметр точок кріплення [мм]: 13.2
закінчується
- Артикул:
- JBJ1075
- TRW
-
Німеччина
Розмір конуса [мм]: 17.1
Розмір різьби: M12x1.25
Довжина [мм]: 63.8
Схильність конуса: 1:8
SVHC: Нет информации. обратитесь. пожалуйста. к производителю!
- Артикул:
- 3540300500
- JP GROUP
-
Данія
Тип керма: для поперечного важеля