Гарантії та повернення
Правила повернення
- При повній справності товару і якщо він не був встановлений на автомобіль, такий товар може бути повернений або проведений обмін протягом 14 днів
- Для покупців з Києва:
- Повернення товару приймається в офісі компанії DEMEX за адресою: м Київ, вул. Гната Хоткевича 3 в робочий час з понеділка по п'ятницю: з 09:00 до 19:00.
- Для покупців з інших регіонів України:
- Для регіональних покупців можливе повернення/обмін Новою Поштою.
- Увага !!! Перед відправкою, будь ласка, ні в якому разі не наклеюйте на упаковку товару скотч або інші наклейки, а також не робіть ніяких написів і попередьте про це працівника служби доставки Нової пошти!
- Після відправки товару на обмін / повернення зателефонуйте, будь ласка, в call-центр DEMEX.ua і повідомте менеджеру номер ТТН і дані платіжної карти для повернення грошей за придбаний товар.
- Запчастини привезені під клієнта з іншої країни ОБМІНУ і поверненню НЕ ПІДЛЯГАЄ!!!
Умови обміну та повернення товару у відповідності з чинним законодавством України.
Гарантія.
- На товар, що продається через наш магазин, надається гарантія 6міс. при пробігу до 10 000 км. (якщо інші умови не регламентовані фірмою виробником) за умови дотримання сервісних інтервалів, а також комплексної заміни пов'язаних груп запчастин та робочих рідин:
- (Підстава - стаття 7 закону України «Про захист прав споживачів).
- Гарантія не поширюється на: електрообладнання та витратні матеріали (датчики, свічки, лампи, електронні блоки, масла, фільтри, рідини, автохімію та автокосметика)
- амортизатор + опора, пильовики та відбійники.
- деталі гідравліки гальмівної системи + гальмівна рідина
- рульова рейка або насос ГУР + рідина ГУР
- ремені ГРМ + ролики + насос (за результатами діагностики)
- …. і т.д...
Інтервали заміни запасних частин вказані у сервісному мануалі до вашого автомобіля.
На запчастини фірми BOSCH гарантія надається лише у разі встановлення їх на авторизованому сервісі BOSCH із повною попередньою діагностикою.
На запчастини фірми KYB гарантія надається лише у разі встановлення їх на авторизованому сервісі та наявністю заповненого гарантійного талону.
ЗАКОН УКРАЇНИ Про захист прав споживачів
Повернення товару НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ.
- Для повної консультації звертайтеся за телефонами: (095) 166-30-90, (097) 166-30-90, (093) 166-30-90
- Для покупців з Києва:
- Повернення товару по рекламації приймається в офісі компанії DEMEX за адресою: м Київ, вул. Гната Хоткевича 3 в робочий час з понеділка по п'ятницю: з 09:00 до 19:00.
- Для покупців з інших регіонів України:
- Для регіональних покупців можливе повернення товару по рекламації Новою Поштою за адресою м.Київ, Нова Пошта, склад № 44.
Умови для повернення товару НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
- Гарантійний термін відраховується з моменту купівлі товару споживачем, згідно з гарантійною таблицею Міністерства Інфраструктури України, Наказ від 28.01.2014 р. №615, зареєстрованого у Міністерстві Юстиції України від 17.12.2015 р. №1609/26386 "Про затвердження Правил надання послуг технічного обслуговування та ремонту колісних транспортних засобів" за умови встановлення на СТО;
- 1. Заповнений гарантійний талон (якщо передбачений заводом виробником) з печаткою продавця;
- 2. Копія наряд-замовлення СТО** на установку і зняття запчастини із записом про гарантійні зобов'язання, в якому є повна інформація про СТО (назва, адреса, телефон), автомобіль (марка, модель, рік випуску, об'єм двигуна, № кузова, пробіг автомобіля) перелік виконаних робіт та встановлених запчастин.
- 3. Для деталей електрогруппи: висновок СТО по справності електросистеми авто і результати комп'ютерної діагностики з кодом помилки (фото / скан-копія показників).
- 4. Акт рекламації, заповнений на СТО, де встановлювалася запчастина, з повними даними про автомобіль (номер кузова, параметри двигуна, пробіг автомобіля на момент установки і на момент зняття запчастини) з описом дефекту запчастини і детальним описом стану всіх запчастин вузла автомобіля в якому проводилась заміна запчастини (з печаткою СТО)
- 5. Копії документів СТО підтверджують дозвіл на надання послуг з ремонту автомобіля (копія свідоцтва з держ. реєстрації).
- 6. Збережений товарний чек.
- _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Без надання документів від СТО установка запчастини прирівнюється до самостійної і не підлягає поверненню/рекламації!
- _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- З боку магазину подається запит на рекламацію виробнику (постачальнику), термін його розгляду становить від 14 до 30 календарних днів (відповідно до закону України «Про захист прав споживачів» стаття 8, п. 6), і за фактом отримання висновку експертизи від виробника (постачальника) оповіщається покупець.
- Якщо при експертизі не підтверджені брак/дефект або фальсифікація деталі, товар повертається покупцеві.
- Якщо при експертизі підтверджені брак/дефект або фальсифікація деталі, покупцеві або повертаються гроші за товар, або проводиться заміна цього товару на такий же / аналогічний товар (за бажанням клієнта).
- Важливо! Вартість доставки, зняття / установки деталі, ремонт авто не компенсуються.