Гарантії та повернення

Правила повернення

  • При повній справності товару і якщо він не був встановлений на автомобіль, такий товар може бути повернений або проведений обмін протягом 14 днів
  • Для покупців з Києва:
  • Повернення товару приймається в офісі компанії DEMEX за адресою: м Київ, вул. Гната Хоткевича 3 в робочий час з понеділка по п'ятницю: з 09:00 до 19:00.
  • Для покупців з інших регіонів України:
  • Для регіональних покупців можливе повернення/обмін Новою Поштою.
  • Увага !!! Перед відправкою, будь ласка, ні в якому разі не наклеюйте на упаковку товару скотч або інші наклейки, а також не робіть ніяких написів і попередьте про це працівника служби доставки Нової пошти!
  • Після відправки товару на обмін / повернення зателефонуйте, будь ласка, в call-центр DEMEX.ua і повідомте менеджеру номер ТТН і дані платіжної карти для повернення грошей за придбаний товар.
  • Запчастини привезені під клієнта з іншої країни ОБМІНУ і поверненню НЕ ПІДЛЯГАЄ!!!
  • Умови обміну та повернення товару у відповідності з чинним законодавством України.


Гарантія.

  • На товар, що продається через наш магазин, надається гарантія 6міс. при пробігу до 10 000 км. (якщо інші умови не регламентовані фірмою виробником) за умови дотримання сервісних інтервалів, а також комплексної заміни пов'язаних груп запчастин та робочих рідин:
  • - амортизатор + опора, пильовики та відбійники.

    - деталі гідравліки гальмівної системи + гальмівна рідина

    - рульова рейка або насос ГУР + рідина ГУР

    - ремені ГРМ + ролики + насос (за результатами діагностики)

    - …. і т.д...

    Інтервали заміни запасних частин вказані у сервісному мануалі до вашого автомобіля.

    На запчастини фірми BOSCH гарантія надається лише у разі встановлення їх на авторизованому сервісі BOSCH із повною попередньою діагностикою.

    На запчастини фірми KYB гарантія надається лише у разі встановлення їх на авторизованому сервісі та наявністю заповненого гарантійного талону.

    ЗАКОН УКРАЇНИ Про захист прав споживачів

  • (Підстава - стаття 7 закону України «Про захист прав споживачів).
  • Гарантія не поширюється на: електрообладнання та витратні матеріали (датчики, свічки, лампи, електронні блоки, масла, фільтри, рідини, автохімію та автокосметика)

Повернення товару НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ.

  • Для повної консультації звертайтеся за телефонами: (095) 166-30-90, (097) 166-30-90, (093) 166-30-90
  • Для покупців з Києва:
  • Повернення товару по рекламації приймається в офісі компанії DEMEX за адресою: м Київ, вул. Гната Хоткевича 3 в робочий час з понеділка по п'ятницю: з 09:00 до 19:00.
  • Для покупців з інших регіонів України:
  • Для регіональних покупців можливе повернення товару по рекламації Новою Поштою за адресою м.Київ, Нова Пошта, склад № 44.

Умови для повернення товару НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

  • Гарантійний термін відраховується з моменту купівлі товару споживачем, згідно з гарантійною таблицею Міністерства Інфраструктури України, Наказ від 28.01.2014 р. №615, зареєстрованого у Міністерстві Юстиції України від 17.12.2015 р. №1609/26386 "Про затвердження Правил надання послуг технічного обслуговування та ремонту колісних транспортних засобів" за умови встановлення на СТО;
  • 1. Заповнений гарантійний талон (якщо передбачений заводом виробником) з печаткою продавця;
  • 2. Копія наряд-замовлення СТО** на установку і зняття запчастини із записом про гарантійні зобов'язання, в якому є повна інформація про СТО (назва, адреса, телефон), автомобіль (марка, модель, рік випуску, об'єм двигуна, № кузова, пробіг автомобіля) перелік виконаних робіт та встановлених запчастин.
  • 3. Для деталей електрогруппи: висновок СТО по справності електросистеми авто і результати комп'ютерної діагностики з кодом помилки (фото / скан-копія показників).
  • 4. Акт рекламації, заповнений на СТО, де встановлювалася запчастина, з повними даними про автомобіль (номер кузова, параметри двигуна, пробіг автомобіля на момент установки і на момент зняття запчастини) з описом дефекту запчастини і детальним описом стану всіх запчастин вузла автомобіля в якому проводилась заміна запчастини (з печаткою СТО)
  • 5. Копії документів СТО підтверджують дозвіл на надання послуг з ремонту автомобіля (копія свідоцтва з держ. реєстрації).
  • 6. Збережений товарний чек.
  • _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  • Без надання документів від СТО установка запчастини прирівнюється до самостійної і не підлягає поверненню/рекламації!
  • _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  • З боку магазину подається запит на рекламацію виробнику (постачальнику), термін його розгляду становить від 14 до 30 календарних днів (відповідно до закону України «Про захист прав споживачів» стаття 8, п. 6), і за фактом отримання висновку експертизи від виробника (постачальника) оповіщається покупець.
  • Якщо при експертизі не підтверджені брак/дефект або фальсифікація деталі, товар повертається покупцеві.
  • Якщо при експертизі підтверджені брак/дефект або фальсифікація деталі, покупцеві або повертаються гроші за товар, або проводиться заміна цього товару на такий же / аналогічний товар (за бажанням клієнта).
  • Важливо! Вартість доставки, зняття / установки деталі, ремонт авто не компенсуються.