Рульовий наконечник BILSTEIN FEBI (Фебі) 39456
потрібна перевірка по VIN коду, уточнюйте сумісність у наших фахівців
2 024 ₴
доставимо 12 дн.
|
||
Доставка з-за кордону.
Повернення не підлягає! Під замовлення. 100% передплата! |
- Виробник
-
FEBI
(Німеччина)
- Каталоговий номер
- 39456
- Довжина [мм]
- 75
- Внутрішнє різьба [мм]
- M26 x 1.5 RHT
- Зовнішнє різьблення [мм]
- M24 x 1.5
- Тип різьблення
- з правой різьбою
- Розмір конуса [мм]
- 30
- Сторона встановлення
- передній міст
задній міст - Вага [кг]
- 1.5
- EAN
- 4027816394563
Застосування
- FEBI 39456 підходить до марок/моделей авто:
- - Iveco: EuroStar, Stralis
- - MAN: E 2000, F 2000, TGA
- - Mercedes: SK с 1987
- - Renault: Premium
- - Scania: 4 - series, Autobus, P,G,R,T - series
- Товарна група:
- - Підвіска та Рульове Кермові наконечники
Вас може зацікавити
Аналоги "39456 FEBI":
- Артикул:
- 38273 01
- LEMFORDER
Розмір різьби: M26x1.5
Розмір конуса [мм]: 30
Додатковий артикул / Додаткова інформація: з аксесуарами
Тип різьблення: з правой різьбою, Внутрішня різьба
Рульове управління: на циліндрі кермового управління
Внутрішнє різьба [мм]: M26x1.5
Гайково-болтова конструкція: Корончаста гайка та шплінт
SVHC: Нет информации. обратитесь. пожалуйста. к производителю!
- Артикул:
- 3.63119
- DT
-
Німеччина
Розмір різьби 2: M24 x 1.5
Довжина [мм]: 75
Розмір конуса [мм]: 30
Розмір різьби 1: M26 x 1.5R
Сторона встановлення: передній міст
закінчується
Повернення не підлягає!
- Артикул:
- STR-20353
- S-TR
-
Польща
Розмір різьби: M26x1.5
Розмір конуса [мм]: 30
Додатковий артикул / Додаткова інформація: з аксесуарами
Тип різьблення: з правой різьбою, Внутрішня різьба
Рульове управління: на циліндрі кермового управління
Сторона встановлення: передній міст праворуч
закінчується
Повернення не підлягає!
- Артикул:
- STR20301
- S-TR
-
Польща
закінчується
Повернення не підлягає!
- Артикул:
- 16314AP
- APLUS
-
Туреччина
Довжина [мм]: 75
Вага [кг]: 1.9
Розмір різьби: M26 x 1.5 RHT
Розмір конуса [мм]: 28.9
Тип різьблення: з правой різьбою
Рульове управління: на циліндрі кермового управління