Колодки гальмівні дискові Brake Pads Premium FRICTION MASTER (Фрікшн Майстер) MKD587
909 ₴
на складі
|
- Виробник
-
FRICTION MASTER
(США)
- Каталоговий номер
- MKD587
- Сторона встановлення
- Передні
Застосування
- FRICTION MASTER MKD587 підходить до марок/моделей авто:
- - Infiniti: Q45
- - Nissan: Maxima (A33)
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівні колодки
Про виробника FRICTION MASTER

Компанія Friction Master була заснована у США та спеціалізується на розробці й виробництві компонентів гальмівних систем для легкових і комерційних автомобілів. Від самого початку своєї діяльності бренд зосередився на випуску високоякісних гальмівних колодок і дисків, орієнтованих як на первинний, так і на вторинний ринки.
Friction Master застосовує передові технології та суворі стандарти контролю якості, щоб гарантувати надійність і ефективність своєї продукції. Особлива увага приділяється безпеці, зниженню рівня шуму при гальмуванні та стійкості до зносу. Завдяки постійним інноваціям компанія швидко здобула довіру професіоналів автосервісу та автомобілістів.
Сьогодні Friction Master продовжує розширювати свій асортимент, пропонуючи рішення, що відповідають сучасним вимогам до якості та безпеки гальмівних систем у всьому світі.
Сайт: frictionmaster.ua
Вас може зацікавити
Аналоги "MKD587 FRICTION MASTER":
- Артикул:
- ADN142112
- BLUE PRINT
-
Великобританія
Довжина [мм]: 139.1
Ширина (мм): 59.7
Товщина [мм]: 14.8
Вага [кг]: 1.620
Необхідна кількість: 1
Перевірочне значення: ECE R90 Approved
Товщина 1 [мм]: 14.8
- Артикул:
- 0986495147
- BOSCH
Товщина [мм]: 14.8
Ширина (мм): 139.3
Висота [мм]: 59.5
Ширина 1 [мм]: 139.3
Товщина 1 [мм]: 14.8
WVA номер: 23184
Висота 1 [мм]: 59.5
Матеріал: Low-Metallic
Датчик зносу: зі звуковим попередженням зношування
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з інструкцією по збиранню
Перевірочне значення: ECE-R90
- Артикул:
- 37161
- A.B.S.
-
Нідерланди
Ширина 1 [мм]: 139.3
Висота 1 [мм]: 59.5
Товщина 1 [мм]: 14.5
Гальмівна система: AKEBONO
Вага [кг]: 1.678
Датчик зносу: зі звуковим попередженням зношування
Кількість датчиків зношування [на осі]: 2
закінчується
- Артикул:
- KBP-6553
- KAVO PARTS
-
Корея
Датчик зносу: зі звуковим попередженням зношування
Довжина [мм]: 139.1
Ширина (мм): 58
Товщина [мм]: 14.8
Перевірочне значення: R90
Парні номери артикулів: BP-6562
- Артикул:
- SP1600
- HI-Q
-
Корея
WVA номер: 23184
Внутрішня ширина [мм]: 139.2
Висота всередині [мм]: 59.6
Товщина 1 [мм]: 14.8
закінчується
- Артикул:
- 237502
- ROADHOUSE
-
Іспанія
Гальмівна система: Akebono
Перевірочне значення: E290R-01122/012
Довжина [мм]: 139.3
Висота [мм]: 59.5
Товщина [мм]: 14.8
Датчик зносу: вкл. датчик зносу
Кількість датчиків зношування [на осі]: 2
Вага [кг]: 1.622
закінчується
- Артикул:
- GDB3273
- TRW
-
Німеччина
Обмеження виробника: AKEBONO
Датчик зносу: зі звуковим попередженням зношування
Перевірочне значення: E2 90R 01124/012
Довжина [мм]: 139.3
Висота [мм]: 59.5
Товщина [мм]: 14.8
SVHC: Нет информации. обратитесь. пожалуйста. к производителю!
закінчується
- Артикул:
- P56045
- BREMBO
-
Італія
Для артикула №: P 56 045
Товщина [мм]: 14.5
WVA номер: 23184-23185
Ширина (мм): 139.2
Висота [мм]: 59.5
Кількість датчиків зношування [на осі]: 2
Датчик зносу: зі звуковим попередженням зношування
Гальмівна система: Tokico
- Артикул:
- 0375.02
- REMSA
-
Іспанія
Гальмівна система: Akebono
Перевірочне значення: E290R-01122/012
Довжина [мм]: 139.3
Висота [мм]: 59.5
Товщина [мм]: 14.8
Датчик зносу: вкл. датчик зносу
Кількість датчиків зношування [на осі]: 2
Вага [кг]: 1.622
- Артикул:
- 222247
- NK
-
Данія
Товщина [мм]: 14.8
Ширина (мм): 139.3
Висота [мм]: 59.5
Датчик зносу: без датчика зносу
Товщина 1 [мм]: 14.8
Висота 1 [мм]: 59.5
Ширина 1 [мм]: 139.3
- Артикул:
- J3601074
- NIPPARTS
-
Данія
Товщина [мм]: 16.6
Висота [мм]: 51
Довжина [мм]: 136
Специфікація: ECE R90 APPROVED
Внутрішня ширина [мм]: 59.7
- Артикул:
- 231841501
- ZIMMERMANN
-
Німеччина
Гальмівна система: Akebono
Ширина (мм): 138.8
Висота [мм]: 59.4
Товщина [мм]: 15
Датчик зносу: зі звуковим попередженням зношування
Перевірочне значення: ECE R90 APPROVED