Клапани випускні на Дачиа (Dacia) Сандеро, B8
Сортування:
Результати: 1 - 17 из 17
335 ₴
на складі
- Артикул:
- V94609
- AE
-
Німеччина
Діаметр стрижня клапана [мм]: 60
Діаметр головки клапана [мм]: 290
Довжина [мм]: 100.700
Кут сідла клапана [градус]: 45
Матеріал: біметал
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: Кінець стрижня клапана загартований
Матеріал стрижня клапана: Хром-кремнієвий сплав
Матеріал головки клапана: Хром-нікель-магнієвий сплав
Діаметр головки клапана [мм]: 290
Довжина [мм]: 100.700
Кут сідла клапана [градус]: 45
Матеріал: біметал
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: Кінець стрижня клапана загартований
Матеріал стрижня клапана: Хром-кремнієвий сплав
Матеріал головки клапана: Хром-нікель-магнієвий сплав
274 ₴
на складі
- Артикул:
- R6186/BM
- FRECCIA
-
Італія
Діаметр головки клапана [мм]: 29
Діаметр стрижня клапана [мм]: 6
Довжина [мм]: 100.75
Кут сідла клапана [градус]: 45
Матеріал: біметал
Матеріал головки клапана: Хром-марганець-нікелевий сплав
Матеріал стрижня клапана: Хром-кремнієвий сплав
Техніка приєднання: I
Діаметр стрижня клапана [мм]: 6
Довжина [мм]: 100.75
Кут сідла клапана [градус]: 45
Матеріал: біметал
Матеріал головки клапана: Хром-марганець-нікелевий сплав
Матеріал стрижня клапана: Хром-кремнієвий сплав
Техніка приєднання: I
503 ₴
завтра
закінчується
закінчується
- Артикул:
- 021 VA 31061 000
- MAHLE\KNECHT
-
Австрія
Сторона встановлення: сторона випуску
Діаметр головки клапана [мм]: 29
Діаметр стрижня клапана [мм]: 6
Довжина [мм]: 100.75
Кут сідла клапана [градус]: 45
Матеріал головки клапана: Хром-марганець-нікелевий сплав
Матеріал стрижня клапана: Хром-кремнієвий сплав
Діаметр головки клапана [мм]: 29
Діаметр стрижня клапана [мм]: 6
Довжина [мм]: 100.75
Кут сідла клапана [градус]: 45
Матеріал головки клапана: Хром-марганець-нікелевий сплав
Матеріал стрижня клапана: Хром-кремнієвий сплав
Якість OEM
365 ₴
на складі
- Артикул:
- VE0056
- ET ENGINETEAM
-
Чехія
Довжина [мм]: 112.5
Діаметр стрижня клапана [мм]: 5.5
Діаметр головки клапана [мм]: 22
Кут сідла клапана [градус]: 45
Матеріал: біметал
Матеріал головки клапана: Хром-марганець-нікелевий сплав
Матеріал стрижня клапана: Хром-кремнієвий сплав
Діаметр стрижня клапана [мм]: 5.5
Діаметр головки клапана [мм]: 22
Кут сідла клапана [градус]: 45
Матеріал: біметал
Матеріал головки клапана: Хром-марганець-нікелевий сплав
Матеріал стрижня клапана: Хром-кремнієвий сплав
281 ₴
на складі
- Артикул:
- V94706
- AE
-
Німеччина
Діаметр стрижня клапана [мм]: 5.5
Діаметр головки клапана [мм]: 220
Довжина [мм]: 112.500
Кут сідла клапана [градус]: 45
Матеріал: біметал
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: Кінець стрижня клапана загартований
Матеріал стрижня клапана: Хром-кремнієвий сплав
Матеріал головки клапана: Хром-нікель-магнієвий сплав
Діаметр головки клапана [мм]: 220
Довжина [мм]: 112.500
Кут сідла клапана [градус]: 45
Матеріал: біметал
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: Кінець стрижня клапана загартований
Матеріал стрижня клапана: Хром-кремнієвий сплав
Матеріал головки клапана: Хром-нікель-магнієвий сплав
297 ₴
на складі
- Артикул:
- R6800RCR
- FRECCIA
-
Італія
Діаметр головки клапана [мм]: 23.5
Діаметр стрижня клапана [мм]: 5.5
Довжина [мм]: 101.7
Кут сідла клапана [градус]: 45
Матеріал: Хром-марганець-нікелевий сплав
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: Стрижень клапана хромований
Техніка приєднання: I
Діаметр стрижня клапана [мм]: 5.5
Довжина [мм]: 101.7
Кут сідла клапана [градус]: 45
Матеріал: Хром-марганець-нікелевий сплав
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: Стрижень клапана хромований
Техніка приєднання: I
280 ₴
на складі
- Артикул:
- R6178/BM
- FRECCIA
-
Італія
Діаметр головки клапана [мм]: 22
Діаметр стрижня клапана [мм]: 5.5
Довжина [мм]: 112.5
Кут сідла клапана [градус]: 45
Матеріал: біметал
Матеріал головки клапана: Хром-марганець-нікелевий сплав
Матеріал стрижня клапана: Хром-кремнієвий сплав
Техніка приєднання: I
Діаметр стрижня клапана [мм]: 5.5
Довжина [мм]: 112.5
Кут сідла клапана [градус]: 45
Матеріал: біметал
Матеріал головки клапана: Хром-марганець-нікелевий сплав
Матеріал стрижня клапана: Хром-кремнієвий сплав
Техніка приєднання: I
340 ₴
доставимо 4 дн.
- Артикул:
- 539017
- TRW Engine Component
Діаметр головки клапана [мм]: 28.9
Діаметр стрижня клапана [мм]: 6
Довжина [мм]: 100.8
Матеріал: біметал
Кут сідла клапана [градус]: 45
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: Кінець стрижня клапана загартований
Матеріал головки клапана: Хром-марганець-нікель-ніобієвий сплав
Діаметр стрижня клапана [мм]: 6
Довжина [мм]: 100.8
Матеріал: біметал
Кут сідла клапана [градус]: 45
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: Кінець стрижня клапана загартований
Матеріал головки клапана: Хром-марганець-нікель-ніобієвий сплав
330 ₴
завтра
- Артикул:
- PDAC006-A-0-N
- AMP
-
Польща
294 ₴
на складі
- Артикул:
- 1703 K
- GIEFFE
463 ₴
на складі
- Артикул:
- 5289 BM CR
- GIEFFE
318 ₴
завтра
- Артикул:
- 1705 K
- GIEFFE
414 ₴
завтра
закінчується
закінчується
- Артикул:
- 1719 K NT
- GIEFFE
652 ₴
доставимо 12 дн.
Повернення не підлягає!
Повернення не підлягає!
- Артикул:
- V95240
- AE
-
Німеччина
Довжина [мм]: 101.75
Матеріал: біметал
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: Стрижень клапана хромований
Діаметр головки клапана [мм]: 23.5
Діаметр стрижня клапана [мм]: 5.455
Кут сідла клапана [градус]: 30
Матеріал стрижня клапана: Хром-кремнієвий сплав
Матеріал: біметал
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: Стрижень клапана хромований
Діаметр головки клапана [мм]: 23.5
Діаметр стрижня клапана [мм]: 5.455
Кут сідла клапана [градус]: 30
Матеріал стрижня клапана: Хром-кремнієвий сплав
870 ₴
доставимо 12 дн.
Повернення не підлягає!
Повернення не підлягає!
- Артикул:
- 021VA32021000
- MAHLE\KNECHT
-
Австрія
Сторона встановлення: сторона випуску
Діаметр головки клапана [мм]: 23.5
Діаметр стрижня клапана [мм]: 5.47
Довжина [мм]: 101.5
Кут сідла клапана [градус]: 30
Матеріал головки клапана: Хром-марганець-нікель-ніобієвий сплав
Діаметр головки клапана [мм]: 23.5
Діаметр стрижня клапана [мм]: 5.47
Довжина [мм]: 101.5
Кут сідла клапана [градус]: 30
Матеріал головки клапана: Хром-марганець-нікель-ніобієвий сплав
Якість OEM