Гальмівний диск LPR A2173V
потрібна перевірка по VIN коду, уточнюйте сумісність у наших фахівців
1 315 грн.
на складі
закінчується |
- Виробник
-
LPR
(Італія)
- Каталоговий номер
- A2173V
- Сторона встановлення
- Передні
- Мінімальна товщина [мм]
- 20.2
- Кількість отворів
- 4
- Гальмівна система
- TRW
- Діаметр центрування [мм]
- 59
- Діаметр [мм]
- 284
- Тип гальмівного диска
- з внутрішньою вентиляцією
- Для артикула №
- A2173V
- Висота [мм]
- 44
- Товщина гальмівного диску (мм)
- 22
- Зовнішній діаметр [мм]
- 284
- Число отворів у диску колеса
- 4
- EAN
- 8032532068991
Застосування
- LPR A2173V підходить до марок/моделей авто :
- - Alfa Romeo: 155 (167)
- - Fiat: Bravo, (182) 1 пок., Bravo, (198) 2 пок., Coupe, (175), Doblo 1 пок., (223, 119), Fiorino (225), Idea, Linea, (323), Marea, (185), Qubo (225), Stilo, (192)
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівні диски
Про виробника LPR
![Логотип LPR](https://demex.com.ua/assets/demex/attachments/logo_brand2/7_70.jpg)
LPR - це бренд, який вирізняється на ринку автозапчастин високою якістю та надійністю своєї продукції. Якщо ви шукаєте якісні запчастини для свого автомобіля, LPR - це вибір, який ви не пошкодуєте.
У асортименті LPR ви знайдете запчастини для різних марок автомобілів, включаючи Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Volkswagen та інші. Компанія пропонує широкий вибір продукції, яка виготовлена з використанням передових технологій і відповідає найвищим стандартам якості. Всі запчастини проходять високоякісний контроль, тому ви можете бути впевнені в їх безпеки та надійності.
Купити запчастини LPR - це правильний вибір для тих, хто цінує свій час і безпеку на дорозі. Завдяки продукції LPR ви можете забезпечити надійне функціонування свого автомобіля і не турбуватися про можливі проблеми на дорозі. Зверніть увагу наших консультантів, які допоможуть вам вибрати потрібні запчастини, відповідні до марки вашого автомобіля.
Насолоджуйтесь безпекою та надійністю свого автомобіля завдяки якісним запчастинам від LPR. Купуйте запчастини LPR вже сьогодні та переконайтеся в якості продукції компанії.
Сайт: www.lpr.it
Вас може зацікавити:
Аналоги "A2173V LPR":
- Артикул:
- 16061
- A.B.S.
-
Нідерланди
Діаметр [мм]: 284
Товщина гальмівного диску (мм): 22
Мінімальна товщина [мм]: 20
Висота [мм]: 43.5
Число отворів у диску колеса: 4
Тип гальмівного диска: вентильований
Діаметр маточини 1 [мм]: 59
фаска 2 [мм]: 98
Вага [кг]: 6.43
Зовнішній діаметр [мм]: 284
Діаметр центрування [мм]: 59
- Артикул:
- 0986478810
- BOSCH
Діаметр [мм]: 284
Товщина гальмівного диску (мм): 22
Мінімальна товщина [мм]: 20.2
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Діаметр маточини колеса [мм]: 59
Кількість отворів: 4
фаска 2 [мм]: 98
Виконує норми ЄЕК: ECE-R90
Поверхня: промаслений
Зовнішній діаметр [мм]: 284
Висота [мм]: 43.4
Діаметр центрування [мм]: 59.02
Діаметр отвору до [мм]: 13
- Артикул:
- 23-0407C
- METELLI
-
Італія
Тип гальмівного диска: вентильований
Товщина гальмівного диску (мм): 22
Діаметр [мм]: 257
фаска 2 [мм]: 59
Кількість отворів: 4
Висота [мм]: 40.5
Мінімальна товщина [мм]: 20.2
Поверхня: лакований
Перевірочне значення: ECE R90 APPROVED
Виконує норми ЄЕК: Approved
Зовнішній діаметр [мм]: 257
- Артикул:
- 18546
- FEBI
-
Німеччина
Товщина гальмівного диску (мм): 22
Число отворів у диску колеса: 4
Зовнішній діаметр [мм]: 284
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Вага [кг]: 6.4
Необхідна кількість: 2
Кількість отворів для кріпллення: 4
Товщина [мм]: 43.84
фаска 2 [мм]: 98
Поверхня: з покриттям
Мінімальна товщина [мм]: 20.2
Діаметр центрування [мм]: 58.9
- Артикул:
- 09.4939.75
- BREMBO
-
Італія
Для артикула №: 09.4939.75
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Діаметр [мм]: 284
Товщина гальмівного диску (мм): 22
Мінімальна товщина [мм]: 20.2
Висота [мм]: 43.5
Діаметр центрування [мм]: 59
Кількість отворів: 4
Момент затяжки [Нм]: 98
Поверхня: з покриттям
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з гвинтами
- Артикул:
- PB 2938
- STARLINE
-
Чехія
Для артикула №: PB 2938
Діаметр [мм]: 284
Товщина гальмівного диску (мм): 22
Мінімальна товщина [мм]: 20.2
Тип гальмівного диска: вентильований
Кількість отворів: 4
фаска 2 [мм]: 98
Висота [мм]: 43.5
Діаметр центрування [мм]: 59
Внутрішній діаметр: 127
∅ отвору [мм]: 13
- Артикул:
- 215 521 2007
- MEYLE
-
Німеччина
Зовнішній діаметр [мм]: 284
Висота [мм]: 43.5
Товщина гальмівного диску (мм): 22
Мінімальна товщина [мм]: 20.2
Діаметр центрування [мм]: 59
фаска 2 [мм]: 98
∅ отвору болта кріплення колеса [мм]: 13
Кількість отворів: 4
Тип гальмівного диска: вентильований
Необхідна кількість: 2
- Артикул:
- DDF220
- FERODO
-
Великобританія
Діаметр [мм]: 284
Висота [мм]: 43.5
Вага [кг]: 12.62
Тип гальмівного диска: вентильований
Товщина гальмівного диску (мм): 22
Мінімальна товщина [мм]: 20.2
Кількість отворів: 4
Діаметр центрування [мм]: 59
Момент затяжки [Нм]: 95
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з гвинтами
фаска 2 [мм]: 98
Кількісна одиниця: комплект
Довжина упаковки: 28.5
Ширина упаковки [см]: 28.5
Висота упаковки [см]: 10
- Артикул:
- 09.4939.14
- BREMBO
-
Італія
Для артикула №: 09.4939.14
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Діаметр [мм]: 284
Товщина гальмівного диску (мм): 22
Мінімальна товщина [мм]: 20.2
Висота [мм]: 43.5
Діаметр центрування [мм]: 59
Кількість отворів: 4
Момент затяжки [Нм]: 98
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з гвинтами
- Артикул:
- ADL144305
- BLUE PRINT
-
Великобританія
Товщина гальмівного диску (мм): 26
Число отворів у диску колеса: 4
Кількість отворів для кріпллення: 4
Товщина [мм]: 43.6
Зовнішній діаметр [мм]: 281
фаска 2 [мм]: 98
Тип гальмівного диска: з внутрішньою вентиляцією
Мінімальна товщина [мм]: 24.2
Діаметр маточини [мм]: 59
Вага [кг]: 7.13
Необхідна кількість: 2
Дотримуватись сервісної інформації:
Діаметр центрування [мм]: 59
Поверхня: з покриттям
закінчується
- Артикул:
- BG2407
- DELPHI
-
Польща
Діаметр [мм]: 284
Тип гальмівного диска: вентильований
Товщина гальмівного диску (мм): 22
Мінімальна товщина [мм]: 20.2
Кількість отворів: 4
Діаметр центрування [мм]: 59
Тип збирання: закріплено болтами / шурупами
Глибина [мм]: 43.5
Відповідає нормі контролю: R90 Approved