Насос водяний SAMKO WP0842
потрібна перевірка по VIN коду, уточнюйте сумісність у наших фахівців
1 711 ₴
завтра
|
- Виробник
-
SAMKO
(Італія)
- Каталоговий номер
- WP0842
- Число зубців
- 28
- Висота [мм]
- 60
- Вид експлуатації
- механічний
- Для артикула №
- WP0842
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2
- без кришки
Застосування
- SAMKO WP0842 підходить до марок/моделей авто:
- - Audi: A1 (8X1, 8XF), A1 (8XA, 8XK), A3 (8V1, 8VA, 8VS, 8V7), A4 B9, Q2, Q3 (8U)
- - Seat: Alhambra 2 пок., Arona, Ateca, Ibiza 5 пок., Leon 3 пок.
- - Skoda: Fabia 3 пок., Karoq, Octavia (A7), Superb 3 пок., Yeti
- - Volkswagen: Beetle (5C1, 5C7), Caddy 4 пок., Golf 7 пок., Golf Sportsvan, Jetta, Passat B8 (3G2, 3G5), Passat B8 ALLTRACK, Polo 5 пок., Polo 6 пок., Sharan 2 пок., T-Roc, Tiguan 2 пок., Tiguan 2 пок., USA, Touran 3 пок., Up
- Товарна група:
- - Запчастини для ТО Водяний насос
Вас може зацікавити
Аналоги "WP0842 SAMKO":
- Артикул:
- VKPC 81341
- SKF
-
Швеція
- Артикул:
- 530 0743 30
- INA
-
Німеччина
Число зубів 1: 81
Ширина 1 [мм]: 10
SVHC: Не містить речовин SVHC!
закінчується
- Артикул:
- 538 0889 10
- INA
-
Німеччина
- Артикул:
- A234
- DOLZ
-
Іспанія
Вага [кг]: 0.94
- Артикул:
- KD457.75
- NTN-SNR
-
Франція
Кількість ременів: 1
Вага [г]: 820
Ширина 1 [мм]: 20
закінчується
- Артикул:
- 538 0364 10
- INA
-
Німеччина
Тип корпусу: з корпусом
Виконання водяного насосу: для зубчасто-ременного приводу
SVHC: Не містить речовин SVHC!
закінчується
- Артикул:
- 538 0363 10
- INA
-
Німеччина
Тип корпусу: з корпусом
Виконання водяного насосу: для зубчасто-ременного приводу
SVHC: Не містить речовин SVHC!
- Артикул:
- CP0109
- BGA
-
Великобританія
Число крил: 6
закінчується
- Артикул:
- B12692
- BORSEHUNG
-
Німеччина
закінчується
- Артикул:
- P665
- HEPU
-
Німеччина
Вид експлуатації: механічний
∅ шківа [мм]: 49.5
Число зубців: 28
Число крил: 6
Дотримуватись сервісної інформації:
Монтажна глибина [мм]: 18.3
Додатковий артикул / Додаткова інформація: з ущільненнями
закінчується
- Артикул:
- 1114112400
- JP GROUP
-
Данія
Проводка охолодження: від сполучної трубки до двигуна