Радіатор охолодження двигуна SATO TECH R20022
потрібна перевірка по VIN коду, уточнюйте сумісність у наших фахівців
1 814 ₴
на складі
|
- Виробник
-
SATO TECH
(Великобританія)
- Каталоговий номер
- R20022
Застосування
- SATO TECH R20022 підходить до марок/моделей авто:
- - Citroën: Berlingo (M49), Berlingo (M59), C4 1 пок., Xsara (N0, N1, N2), Xsara Picasso (N68)
- - Peugeot: 206, 307, Partner
- Товарна група:
- - Охолодження та Опалення Радіатор охолодження
Вас може зацікавити
Разом купують "R20022 SATO TECH":
- Артикул:
- FOE339/2DH
- SHAFER
-
Австрія
закінчується
- Артикул:
- OS743
- FAI
-
Італія
Зовнішній діаметр [мм]: 110
Ширина (мм): 7
закінчується
- Артикул:
- 07015547B
- CORTECO
-
Німеччина
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 36
Висота 1 [мм]: 6
Висота 2 [мм]: 7
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Тип крутіння: праве кручення
- Артикул:
- 6128.00
- REMSA
-
Іспанія
Діаметр [мм]: 247
Висота [мм]: 25.3
Тип гальмівного диска: повний
Товщина гальмівного диску (мм): 8
Мінімальна товщина [мм]: 6
Кількість отворів: 4
Діаметр центрування [мм]: 71
Вага [кг]: 2.58
- Артикул:
- 1625935580
- EUROREPAR
-
Франція
Вид палива: бензин
Свічка запалювання: 1 електрод маси
Довжина різьби [мм]: 26.5
Момент затяжки [Нм]: 20
Відстань між електродами: 0.9
Ширина зіву гайкового ключа: 16
Аналоги "R20022 SATO TECH":
закінчується
- Артикул:
- 53424A
- NRF
-
Нідерланди
Висота [мм]: 380
Товщина [мм]: 24
Версія: Alternative
Якість/клас: Multi Fit
Матеріал: алюміній
Конструкція радіатора: Ребра охолодження приєднані механічно
Довжина мережі [мм]: 563
Ширина мережі [мм]: 380
Глибина мережі [мм]: 23
закінчується
- Артикул:
- 63502
- NISSENS
-
Данія
Матеріал: алюміній, полімерний матеріал
Для оригінального номера: 1333.14
Довжина мережі [мм]: 380
Ширина мережі [мм]: 549
Глибина мережі [мм]: 26
Матеріал ребра охолодження: алюміній
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без рами
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження приєднані механічно
закінчується
- Артикул:
- 53424
- NRF
-
Нідерланди
Висота [мм]: 376
Товщина [мм]: 27
Версія: Multi Fit
Якість/клас: EASY FIT
Матеріал: алюміній
Конструкція радіатора: Ребра охолодження припаяні
Довжина мережі [мм]: 554
Ширина мережі [мм]: 376
Глибина мережі [мм]: 27
- Артикул:
- 32453
- ASAM
-
Румунія
Ширина мережі [мм]: 399
Глибина мережі [мм]: 22
Для оригінального номера: 1330F9
- Артикул:
- PE2300
- STARLINE
-
Чехія
закінчується
- Артикул:
- 63744A
- NISSENS
-
Данія
Матеріал: алюміній, полімерний матеріал
Для оригінального номера: 1330.86
Довжина мережі [мм]: 380
Ширина мережі [мм]: 549
Глибина мережі [мм]: 26
Матеріал ребра охолодження: алюміній
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без рами
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження припаяні
- Артикул:
- 63708A
- NISSENS
-
Данія
Матеріал: алюміній, полімерний матеріал
Для оригінального номера: 1330.37
Довжина мережі [мм]: 380
Ширина мережі [мм]: 399
Глибина мережі [мм]: 22
Матеріал ребра охолодження: алюміній
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без рами
Матеріал бачка (радіатор): полімерний матеріал
Конструкція радіатора: Ребра охолодження приєднані механічно
- Артикул:
- 58304
- NRF
-
Нідерланди
Висота [мм]: 380
Товщина [мм]: 18
Якість/клас: EASY FIT
Матеріал: алюміній
Конструкція радіатора: Ребра охолодження припаяні
Довжина мережі [мм]: 551
Ширина мережі [мм]: 380
Глибина мережі [мм]: 18
закінчується
- Артикул:
- 32194
- ASAM
-
Румунія
Ширина мережі [мм]: 380
Глибина мережі [мм]: 26
- Артикул:
- D7P008TT
- THERMOTEC
-
Польща
Довжина мережі [мм]: 544
Ширина мережі [мм]: 380
Глибина мережі [мм]: 23
закінчується
- Артикул:
- 216699
- KALE OTO RADYATOR
-
Туреччина
Матеріал: алюміній, полімерний матеріал
Впускн. ∅ [мм]: 32
Випускн.-⌀ [мм]: 32
- Артикул:
- CR 515 000S
- MAHLE\KNECHT
-
Австрія
Ширина мережі [мм]: 378
Глибина мережі [мм]: 26
Конструкція радіатора: Ребра охолодження приєднані механічно
Додатковий артикул / Додаткова інформація: з аксесуарами
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: зі дужкою
Оснащення / обладнання: для транспортних засобів з/без кондиціонером