ШРУС SPIDAN на Ауди А3, 8L1
Сортування:
Результати: 1 - 8 из 8
2 709 ₴
на складі
- Артикул:
- 22497
- SPIDAN
-
Німеччина
Тип з'єднання/зчленування: Диск шарніру
Зубчасте з'єднання з боку коробки: 33
Механічно оброблений: без нарізки/виїмки у внутрішній частині
Діаметр шарніра [мм]: 100
Довжина [мм]: 34
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з ковпаком, з гумовою манжетою
∅ отвору [мм]: 8.2
Число отворів: 6
фаска 2 [мм]: 86
Номер рекомендуємого спеціального інструменту: 190135
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 33
Нова деталь:
Матеріал пильника: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Зубчасте з'єднання з боку коробки: 33
Механічно оброблений: без нарізки/виїмки у внутрішній частині
Діаметр шарніра [мм]: 100
Довжина [мм]: 34
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з ковпаком, з гумовою манжетою
∅ отвору [мм]: 8.2
Число отворів: 6
фаска 2 [мм]: 86
Номер рекомендуємого спеціального інструменту: 190135
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 33
Нова деталь:
Матеріал пильника: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
2 362 ₴
на складі
закінчується
закінчується
- Артикул:
- 20258
- SPIDAN
-
Німеччина
Тип з'єднання/зчленування: Диск шарніру
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 33
Механічно оброблений: без нарізки/виїмки у внутрішній частині
Діаметр шарніра [мм]: 94
Довжина [мм]: 32
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з ковпаком, з гумовою манжетою
∅ отвору [мм]: 8.2
Число отворів: 6
фаска 2 [мм]: 78
Номер рекомендуємого спеціального інструменту: 190135
Нова деталь:
Матеріал пильника: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 33
Механічно оброблений: без нарізки/виїмки у внутрішній частині
Діаметр шарніра [мм]: 94
Довжина [мм]: 32
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з ковпаком, з гумовою манжетою
∅ отвору [мм]: 8.2
Число отворів: 6
фаска 2 [мм]: 78
Номер рекомендуємого спеціального інструменту: 190135
Нова деталь:
Матеріал пильника: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
2 614 ₴
на складі
- Артикул:
- 22498
- SPIDAN
-
Німеччина
Тип з'єднання/зчленування: Диск шарніру
Зубчасте з'єднання з боку коробки: 33
Механічно оброблений: без нарізки/виїмки у внутрішній частині
Діаметр шарніра [мм]: 100
Довжина [мм]: 34
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з ковпаком, з гумовою манжетою
∅ отвору [мм]: 8.9
Число отворів: 6
фаска 2 [мм]: 86
Номер рекомендуємого спеціального інструменту: 190135
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 33
Нова деталь:
Матеріал пильника: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Зубчасте з'єднання з боку коробки: 33
Механічно оброблений: без нарізки/виїмки у внутрішній частині
Діаметр шарніра [мм]: 100
Довжина [мм]: 34
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з ковпаком, з гумовою манжетою
∅ отвору [мм]: 8.9
Число отворів: 6
фаска 2 [мм]: 86
Номер рекомендуємого спеціального інструменту: 190135
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 33
Нова деталь:
Матеріал пильника: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
3 038 ₴
на складі
- Артикул:
- 20340
- SPIDAN
-
Німеччина
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 36
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 30
Діаметр прокладки [мм]: 53
Механічно оброблений: без нарізки/виїмки у внутрішній частині
Діаметр 1 [мм]: 23.45
Діаметр шарніра [мм]: 90
Довжина [мм]: 139
Розмір різьби: M20x1.5
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з гумовою манжетою
Номери артикулів комплектуючих, що рекомендуються: 190250
Нова деталь:
Номер рекомендуємого спеціального інструменту: 190135
Матеріал пильника: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 36
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 30
Діаметр прокладки [мм]: 53
Механічно оброблений: без нарізки/виїмки у внутрішній частині
Діаметр 1 [мм]: 23.45
Діаметр шарніра [мм]: 90
Довжина [мм]: 139
Розмір різьби: M20x1.5
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з гумовою манжетою
Номери артикулів комплектуючих, що рекомендуються: 190250
Нова деталь:
Номер рекомендуємого спеціального інструменту: 190135
Матеріал пильника: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
2 557 ₴
на складі
- Артикул:
- 20338
- SPIDAN
-
Німеччина
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 36
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 30
Діаметр прокладки [мм]: 53
Механічно оброблений: без нарізки/виїмки у внутрішній частині
Діаметр 1 [мм]: 23.45
Діаметр шарніра [мм]: 81
Довжина [мм]: 129
Розмір різьби: M20x1.5
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з гумовою манжетою
Номери артикулів комплектуючих, що рекомендуються: 190250
Нова деталь:
Номер рекомендуємого спеціального інструменту: 190135
Матеріал пильника: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 36
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 30
Діаметр прокладки [мм]: 53
Механічно оброблений: без нарізки/виїмки у внутрішній частині
Діаметр 1 [мм]: 23.45
Діаметр шарніра [мм]: 81
Довжина [мм]: 129
Розмір різьби: M20x1.5
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з гумовою манжетою
Номери артикулів комплектуючих, що рекомендуються: 190250
Нова деталь:
Номер рекомендуємого спеціального інструменту: 190135
Матеріал пильника: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
3 532 ₴
на складі
- Артикул:
- 24749
- SPIDAN
-
Німеччина
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип з'єднання/зчленування: Диск шарніру
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 33
Механічно оброблений: без нарізки/виїмки у внутрішній частині
Діаметр шарніра [мм]: 94.1
Довжина [мм]: 32
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з ковпаком
∅ отвору [мм]: 8.2
Число отворів: 6
фаска 2 [мм]: 78
Номер рекомендуємого спеціального інструменту: 190134
Нова деталь:
Матеріал пильника: TPE (термопластичний еластомер)
Тип з'єднання/зчленування: Диск шарніру
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 33
Механічно оброблений: без нарізки/виїмки у внутрішній частині
Діаметр шарніра [мм]: 94.1
Довжина [мм]: 32
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з ковпаком
∅ отвору [мм]: 8.2
Число отворів: 6
фаска 2 [мм]: 78
Номер рекомендуємого спеціального інструменту: 190134
Нова деталь:
Матеріал пильника: TPE (термопластичний еластомер)
4 817 ₴
на складі
- Артикул:
- 22933
- SPIDAN
-
Німеччина
Приводні вали/вали відбору потужності: з контурним валом
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Довжина [мм]: 450
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 30
Діаметр шарніра [мм]: 100
∅ отвору [мм]: 8.2
Число отворів: 6
фаска 2 [мм]: 110
Нова деталь:
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Довжина [мм]: 450
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 30
Діаметр шарніра [мм]: 100
∅ отвору [мм]: 8.2
Число отворів: 6
фаска 2 [мм]: 110
Нова деталь:
3 927 ₴
доставимо 12 дн.
Повернення не підлягає!
Повернення не підлягає!
- Артикул:
- 36474
- SPIDAN
-
Німеччина
Тип з'єднання/зчленування: Диск шарніру
Зубчасте з'єднання з боку коробки: 28
Механічно оброблений: без нарізки/виїмки у внутрішній частині
Довжина [мм]: 31.5
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з ковпаком
∅ отвору [мм]: 10.2
Число отворів: 6
фаска 2 [мм]: 94
Нова деталь:
Діаметр шарніра [мм]: 108
Зубчасте з'єднання з боку коробки: 28
Механічно оброблений: без нарізки/виїмки у внутрішній частині
Довжина [мм]: 31.5
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з ковпаком
∅ отвору [мм]: 10.2
Число отворів: 6
фаска 2 [мм]: 94
Нова деталь:
Діаметр шарніра [мм]: 108
В продажі ШРУС на інші моделі Audi
ШРУС 100 C3
ШРУС 100 C4
ШРУС 200
ШРУС 80 B2
ШРУС 80 B3
ШРУС 80 B4
ШРУС 90
ШРУС A1 (8X1, 8XF)
ШРУС A1 (8XA, 8XK)
ШРУС A1 (GBA) SPORTBACK
ШРУС A2 (8Z0)
ШРУС A3 (8P1, 8PA, 8P7)
ШРУС 100 C4
ШРУС 200
ШРУС 80 B2
ШРУС 80 B3
ШРУС 80 B4
ШРУС 90
ШРУС A1 (8X1, 8XF)
ШРУС A1 (8XA, 8XK)
ШРУС A1 (GBA) SPORTBACK
ШРУС A2 (8Z0)
ШРУС A3 (8P1, 8PA, 8P7)
ШРУС A3 (8V1, 8VA, 8VS, 8V7)
ШРУС A3 (8YS, 8YA)
ШРУС A4 Allroad B8
ШРУС A4 Allroad B9
ШРУС A4 B5
ШРУС A4 B6
ШРУС A4 B7
ШРУС A4 B8
ШРУС A4 B9
ШРУС A5
ШРУС A6 Allroad C5
ШРУС A6 Allroad C6
ШРУС A3 (8YS, 8YA)
ШРУС A4 Allroad B8
ШРУС A4 Allroad B9
ШРУС A4 B5
ШРУС A4 B6
ШРУС A4 B7
ШРУС A4 B8
ШРУС A4 B9
ШРУС A5
ШРУС A6 Allroad C5
ШРУС A6 Allroad C6
ШРУС A6 Allroad C7
ШРУС A6 Allroad C8
ШРУС A6 C4
ШРУС A6 C5
ШРУС A6 C6
ШРУС A6 C7
ШРУС A6 C8
ШРУС A7 (4GA, 4GF)
ШРУС A7 (4KA)
ШРУС A8 (D2)
ШРУС A8 (D3)
ШРУС A8 (D4)
ШРУС A6 Allroad C8
ШРУС A6 C4
ШРУС A6 C5
ШРУС A6 C6
ШРУС A6 C7
ШРУС A6 C8
ШРУС A7 (4GA, 4GF)
ШРУС A7 (4KA)
ШРУС A8 (D2)
ШРУС A8 (D3)
ШРУС A8 (D4)
ШРУС A8 (D5)
ШРУС COUPE
ШРУС E-TRON
ШРУС Q2
ШРУС Q3 (8U)
ШРУС Q3 (F3B, F3N)
ШРУС Q5 (8R)
ШРУС Q7 (4L)
ШРУС Q7 (4M)
ШРУС Q8
ШРУС TT
ШРУС V8
ШРУС COUPE
ШРУС E-TRON
ШРУС Q2
ШРУС Q3 (8U)
ШРУС Q3 (F3B, F3N)
ШРУС Q5 (8R)
ШРУС Q7 (4L)
ШРУС Q7 (4M)
ШРУС Q8
ШРУС TT
ШРУС V8