Підшипник ступиці, комплект CITROEN/PEUGEOT C3/C4/DS3/2008/207/208/307 "R "1,0/2,0L "00>> SKF (Скф) VKBA 6544
потрібна перевірка по VIN коду, уточнюйте сумісність у наших фахівців
1 446 ₴
на складі
|
- Виробник
-
SKF
(Швеція)
- Каталоговий номер
- VKBA 6544
- Ширина (мм)
- 48
- Внутрішній діаметр
- 30
- Зовнішній діаметр [мм]
- 62
- EAN
- 7316573408659
Застосування
- SKF VKBA 6544 підходить до марок/моделей авто:
- - Citroën: C-Elysee, C3 2 пок., C3 3 пок., C3 Aircross, C3 Picasso, C4 1 пок., C4 Cactus, DS3, DS4
- - Opel: Crossland X
- - Peugeot: 2008 1 пок., 207, 208, 301, 307
- Товарна група:
- - Підвіска та Рульове Підшипники маточини
Про виробника SKF

Компанія SKF була заснована у 1907 році в Гетеборзі, Швеція, і починала свою діяльність як виробник підшипників. Перший інноваційний самоустановлювальний кульковий підшипник приніс компанії успіх і став відправною точкою її стрімкого розвитку. Сьогодні SKF — один із світових лідерів у виробництві компонентів для автомобільної та промислової техніки.
У сегменті автозапчастин SKF пропонує широкий асортимент деталей: підшипники, маточини, ремені, ролики, комплектуючі підвіски та елементи трансмісії. Продукція розробляється відповідно до високих стандартів якості й спрямована на забезпечення надійності, довговічності та ефективної роботи транспортних засобів.
Бренд SKF цінується за інженерні інновації та постійне прагнення до досконалості. Автозапчастини SKF постачаються як на конвеєри провідних автовиробників, так і на ринок післяпродажного обслуговування у понад 130 країнах світу.
Сайт: skf.com
Вас може зацікавити
Аналоги "VKBA 6544 SKF":
- Артикул:
- VKBA 6799
- SKF
-
Швеція
Внутрішній діаметр: 30
Зовнішній діаметр [мм]: 62
- Артикул:
- R155.113
- NTN-SNR
-
Франція
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 62
Внутрішній діаметр 1(мм): 30
Ширина 1 [мм]: 48
- Артикул:
- GK6799
- GSP
-
Китай
- Артикул:
- KF155.79U
- NTN-SNR
-
Франція
Момент затяжки [Нм]: 280
Вага [г]: 7585
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 274
Внутрішній діаметр 1(мм): 30
Товщина [мм]: 11
Ширина 1 [мм]: 84
Кількість отворів: 4
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з інтегрованим колісним підшипником, із вбудованим магнітним сенсорним кільцем
Мінімальна товщина [мм]: 9.5
Діаметр точок кріплення [мм]: 12
- Артикул:
- KF155.81U
- NTN-SNR
-
Франція
Момент затяжки [Нм]: 280
Вага [г]: 7765
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 274
Внутрішній діаметр 1(мм): 30
Товщина [мм]: 11
Ширина 1 [мм]: 84
Кількість отворів: 5
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з інтегрованим колісним підшипником, із вбудованим магнітним сенсорним кільцем
Мінімальна товщина [мм]: 9.5
Діаметр точок кріплення [мм]: 12
закінчується
- Артикул:
- R159.53
- NTN-SNR
-
Франція
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 62
Внутрішній діаметр 1(мм): 30
Ширина 1 [мм]: 48
- Артикул:
- 713 6404 80
- FAG
-
Німеччина
Внутрішній діаметр: 30
Ширина (мм): 48
SVHC: Не містить речовин SVHC!
- Артикул:
- R155.122
- NTN-SNR
-
Франція
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 62
Внутрішній діаметр 1(мм): 30
Ширина 1 [мм]: 48
- Артикул:
- VKBD 1017
- SKF
-
Швеція
Число отворів у диску колеса: 4
Діаметр [мм]: 249
Висота [мм]: 73.2
Тип гальмівного диска: повний
Товщина гальмівного диску (мм): 9
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з інтегрованим колісним підшипником, із вбудованим магнітним сенсорним кільцем
- Артикул:
- VKBD 1009
- SKF
-
Швеція
Число отворів у диску колеса: 4
Діаметр [мм]: 274
Висота [мм]: 82.2
Тип гальмівного диска: повний
Товщина гальмівного диску (мм): 10.9
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з інтегрованим колісним підшипником, із вбудованим магнітним сенсорним кільцем
- Артикул:
- VKBD 1016
- SKF
-
Швеція
Число отворів у диску колеса: 4
Діаметр [мм]: 267.7
Висота [мм]: 73.2
Тип гальмівного диска: повний
Товщина гальмівного диску (мм): 12
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з інтегрованим колісним підшипником, із вбудованим магнітним сенсорним кільцем
- Артикул:
- VKBD 1007
- SKF
-
Швеція
Число отворів у диску колеса: 5
Діаметр [мм]: 274
Висота [мм]: 82.2
Тип гальмівного диска: повний
Товщина гальмівного диску (мм): 10.9
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з інтегрованим колісним підшипником, із вбудованим магнітним сенсорним кільцем