Втулка важеля-набір CITROEN ZX/XSARA TEKNOROT PEKT002
242 ₴
доставимо 12 дн.
|
||
Доставка з-за кордону.
Повернення не підлягає! Під замовлення. 100% передплата! |
- Виробник
-
TEKNOROT
(Туреччина)
- Каталоговий номер
- PEKT002
- Сторона встановлення
- знизу
Застосування
- Товарна група:
- - Підвіска та Рульове Сайлентблоки важеля
Вас може зацікавити
Аналоги "PEKT002 TEKNOROT":
- Артикул:
- 19009
- FEBI
-
Німеччина
Товщина [мм]: 31
Внутрішній діаметр: 12
Зовнішній діаметр [мм]: 33, 44
Матеріал: гума/метал
Вага [кг]: 0.109
Необхідна кількість: 2
- Артикул:
- BC0937
- BCGUMA
-
Україна
- Артикул:
- TD300W
- DELPHI
-
Польща
Товщина [мм]: 30.8
Внутрішній діаметр: 12.2
Зовнішній діаметр [мм]: 33
Товщина 1 [мм]: 30.8
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 33
Внутрішній діаметр 1(мм): 12.2
- Артикул:
- 04247
- METALCAUCHO
-
Іспанія
Не для артикулу номер: 2445
Висота [мм]: 30
Внутрішній діаметр: 12.3
Зовнішній діаметр [мм]: 47
Тип установки: Гумово-металева опора
Вага [г]: 270
Вага [кг]: 0.027
- Артикул:
- 35326 01
- LEMFORDER
Кількість на ось: 4
SVHC: Нет информации. обратитесь. пожалуйста. к производителю!
закінчується
- Артикул:
- 62 79 0005
- SWAG
-
Німеччина
Сторона встановлення: Задня вісь двостороння, спереду
Вага [кг]: 0.15
Зовнішній діаметр [мм]: 55
Товщина [мм]: 30
закінчується
- Артикул:
- 830 0038 30
- FAG
-
Німеччина
закінчується
- Артикул:
- 28125
- FEBI
-
Німеччина
Матеріал: гума/метал
Вага [кг]: 0.930
Необхідна кількість: 2
- Артикул:
- 853312
- SIDEM
-
Бельгія
Загальна довжина [мм]: 30
Внутрішній діаметр: 12.1
Зовнішній діаметр [мм]: 46.5
Тип установки: Гумова опора
- Артикул:
- 12009
- FEBI
-
Німеччина
Сторона встановлення: Задня вісь двостороння, спереду
Вага [кг]: 0.15
Зовнішній діаметр [мм]: 55
Товщина [мм]: 30
- Артикул:
- 2364
- ORIGINAL BIRTH
-
Італія
Висота [мм]: 30
Ширина (мм): 47
Вага [г]: 70
Внутрішній діаметр: 12.3
- Артикул:
- PGAB-004
- FEBEST
-
Німеччина
Вага [кг]: 0.073
Внутрішній діаметр: 12
Зовнішній діаметр [мм]: 46.8
Кількість: 1
Довжина упаковки: 5.5
Ширина упаковки [см]: 5.5
Висота упаковки [см]: 3.1