Гальмівні колодки дискові OPTIMAL BP-12403
потрібна перевірка по VIN коду, уточнюйте сумісність у наших фахівців
1 124 ₴
на складі
закінчується |
- Виробник
-
OPTIMAL
(Німеччина)
- Каталоговий номер
- BP-12403
- Застарілий номер
- 12403
- Сторона встановлення
- Передні
- Товщина [мм]
- 15.6
- Гальмівна система
- Akebono
- Довжина [мм]
- 122.7
- Ширина (мм)
- 49.61
- Тип гальма
- Дисковий гальмівний механізм
- OPTIMAL BP-12403 підходить до марок/моделей авто:
- - Lexus: CT (200h)
- - Toyota: Prius (W30), Prius (XW50)
- Товарна група:
- - Гальмівна система Гальмівні колодки

OPTIMAL — німецька компанія, заснована в 1992 році, що спеціалізується на виробництві автокомпонентів підвіски, гальмівної системи та підшипників. Продукція розробляється в Німеччині та виробляється на сертифікованих заводах із застосуванням сучасних технологій і суворого контролю якості. В асортимент входять важелі, стійки, маточини, амортизатори, гальмівні диски та барабани. Запчастини OPTIMAL відповідають стандартам OEM і активно поставляються на вторинний ринок Європи. Компанія робить ставку на безпеку, точну геометрію деталей і довговічність, що робить її продукцію конкурентоспроможною альтернативою оригіналу. Компанія впроваджує інноваційні виробничі рішення, включаючи лазерну перевірку геометрії компонентів. Продукція проходить тестування на зносостійкість, вібрації та термонавантаження, що забезпечує стабільну роботу в будь-яких умовах.
- Артикул:
- SP1377
- HI-Q
-
Корея
WVA номер: 24347
Внутрішня ширина [мм]: 122.6
Висота всередині [мм]: 49.7
Товщина 1 [мм]: 17.5
Виконує норми ЄЕК: E9-90R-01.945/1479
закінчується
- Артикул:
- ADT342181
- BLUE PRINT
-
Великобританія
Довжина [мм]: 122.7
Ширина (мм): 49.8
Товщина [мм]: 17.5
Вага [кг]: 1.380
Необхідна кількість: 1
Перевірочне значення: ECE R90 Approved
Товщина 1 [мм]: 17.5
закінчується
- Артикул:
- 0986494198
- BOSCH
Ширина (мм): 122.8
Висота [мм]: 49.7
Ширина 1 [мм]: 122.8
Товщина 1 [мм]: 17
WVA номер: 24347
Висота 1 [мм]: 49.7
Матеріал: Low-Metallic
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з притискною пластиною
Номери артикулів комплектуючих, що рекомендуються: 1 987 474 468
Перевірочне значення: ECE-R90
закінчується
- Артикул:
- 025 244 5116
- MEYLE
-
Німеччина
Ширина (мм): 122.7
Висота [мм]: 49.6
Товщина [мм]: 15.5
Датчик зносу: не підготовлено для датчика зношування
Гальмівна система: AKEBONO
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з притискною пластиною
закінчується
- Артикул:
- 0 986 494 196
- BOSCH
Товщина [мм]: 17.5
Ширина (мм): 122.8
Висота [мм]: 54.3
Ширина 1 [мм]: 122.8
Товщина 1 [мм]: 17.5
WVA номер: 24451
Висота 1 [мм]: 54.3
Матеріал: Low-Metallic
Номери артикулів комплектуючих, що рекомендуються: 1 987 474 468
Перевірочне значення: ECE-R90
- Артикул:
- KBP-9097
- KAVO PARTS
-
Корея
Ширина (мм): 50
Товщина [мм]: 17.5
Перевірочне значення: R90
Парні номери артикулів: BP-9112 / BP-9118
закінчується
- Артикул:
- 24451.155.1
- ZIMMERMANN
-
Німеччина
Перевірочне значення: ECE R90 APPROVED
Ширина (мм): 122.8
Висота [мм]: 49.6
Гальмівна система: Akebono
закінчується
- Артикул:
- 22-0745-1
- METELLI
-
Італія
Ширина (мм): 122.6
Висота [мм]: 49.5
Товщина [мм]: 16
Датчик зносу: не підготовлено для датчика зношування
Перевірочне значення: ECE R90 APPROVED
Коливання: з амортизатором коливань
Виконує норми ЄЕК: Approved
Товщина 1 [мм]: 16
- Артикул:
- 0 986 494 670
- BOSCH
Товщина [мм]: 15.5
Товщина 1 [мм]: 15.5
Ширина (мм): 122.7
WVA номер: 24347
Висота [мм]: 49.8
Висота 1 [мм]: 49.8
Матеріал: Low-Metallic
закінчується
- Артикул:
- 116292
- FEBI
-
Німеччина
Довжина [мм]: 122.7
Ширина (мм): 49.6
Перевірочне значення: ECE R90 Approved
Товщина 1 [мм]: 17.5
Вага [кг]: 1.38
- Артикул:
- RD.3323.DB4173
- RIDER
-
Угорщина
- Артикул:
- FDB4310
- FERODO
-
Великобританія
Товщина [мм]: 15.6
Перевірочне значення: R90 Homologated
Довжина [мм]: 122.7
Ширина (мм): 49.3
Вага [кг]: 1.809
Датчик зносу: не підготовлено для датчика зношування
Гальмівна система: Akebono
WVA номер: 24451
Кількість гальмівних колодок: 4
Висота 1 [мм]: 49.3
Довжина упаковки: 15
Ширина упаковки [см]: 10.8
Висота упаковки [см]: 4.2