ОПОРА ПЕРЕДНЬОГО АМОРТИЗАТОРА ASAM (Асам) 80898
932 ₴
завтра
|
- Виробник
-
ASAM
(Румунія)
- Каталоговий номер
- 80898
- Сторона встановлення
- Передні
- EAN
- 6422026808981
Застосування
- Товарна група:
- - Підвіска та Рульове Амортизатори
Про виробника ASAM

ASAM — румунська компанія, заснована у 1924 році в місті Ясси. Спочатку підприємство спеціалізувалося на виробництві металевих виробів, однак згодом зосередилося на виготовленні автокомпонентів. З 1990-х років ASAM активно розвиває виробництво автозапчастин для європейських автомобілів, зокрема для марок Dacia, Renault, Peugeot, Citroën і Volkswagen.
Сьогодні ASAM пропонує широкий асортимент: деталі підвіски, рульового керування, гальмівної системи, приводи, компоненти двигуна та кузова. Продукція виготовляється на сучасних заводах із використанням високоточних технологій і проходить суворий контроль якості.
Компанія успішно експортує свою продукцію більш ніж у 30 країн світу, активно конкуруючи на європейському ринку. ASAM прагне підтримувати доступні ціни за належного рівня надійності, завдяки чому її продукція користується попитом як на внутрішньому, так і на міжнародному ринках.
Вас може зацікавити
Аналоги "80898 ASAM":
- Артикул:
- M255.08
- NTN-SNR
-
Франція
Вага [г]: 408
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 20.4
Ширина 1 [мм]: 102.5
Висота [мм]: 45.4
- Артикул:
- 30322
- ASAM
-
Румунія
- Артикул:
- 4001645
- SASIC
-
Франція
Для оригінального номера: 8200222463
- Артикул:
- KBLF41794
- NTN-SNR
-
Франція
Ширина 1 [мм]: 140.5
Довжина [мм]: 159
Висота [мм]: 58
- Артикул:
- 36732
- IMPERGOM
-
Італія
- Артикул:
- KB655.17
- NTN-SNR
-
Франція
Вага [г]: 1315
- Артикул:
- 7701208891
- RENAULT
- Артикул:
- 16-14 641 0019/S
- MEYLE
-
Німеччина
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з кульковим підшипником
закінчується
- Артикул:
- 8200222463
- RENAULT
- Артикул:
- 8200651172
- RENAULT
- Артикул:
- 10711
- UCEL
-
Туреччина
Вага брутто [кг]: 0.25
Тип установки: Сайлентблок
закінчується
- Артикул:
- 16-14 641 0019
- MEYLE
-
Німеччина
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без кулькового підшипника